Bestelling & Levering

Wij wil de kosten voor het verzenden van de bestelling natuurlijk zo laag mogelijk houden. Dit doen we door bijvoorbeeld kleine producten per post te versturen in een bubbelenvelop in plaats van een doos. Als de bestelling groter is dan een bedrag van 50 Euro dan zijn de verzendkosten voor ons. Is de bestelling kleiner dan een bedrag van 50 Euro dan zijn de verzendkosten afhankelijk van jouw adres en de manier van verzenden.

De verzendkosten onder de €50,- zijn €4,95

Heb je één of meerdere producten besteld? Dan sturen wij de producten in een stevige verpakking en zo snel mogelijk naar jou toe. Daarbij geldt: 

Als de producten op voorraad zijn sturen wij deze dezelfde (werk)dag nog naar jou toe.De bestelling heb je in de meeste gevallen de volgende dag al in huis.Als het mogelijk is verzenden wij de bestelling per briefpost.Je kunt de status van de bestelling makkelijk volgen via een Track & Trace code.Het is ook mogelijk om jouw pakket naar België of een ander land versturen.

Als de producten niet op voorraad zijn, omdat we bijvoorbeeld de producten bij de leverancier moeten bestellen, is de levertijd 2-9 werkdagen.

LET OP: De mondkapjes zijn veel verkocht, dit heeft ervoor gezorgd dat wij een nieuwe lading bij de leverancier moesten bestellen

Update (13-10-2020): Wegens drukte is het momenteel druk bij onze klantenservice. Dit kan ervoor zorgen dat mailtjes later beantwoord worden en dat je langer in de wacht staat met het bellen.

Update (18-10-2020): We verwachten 19-10-2020 een nieuwe lading in ons magazijn. Als we deze lading ontvangen, worden deze direct ingepakt en verzonden naar de klanten die zijn bestelling niet heeft gehad.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd

geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces

vertraging oploopt. Duurt het voor jouw gevoel te lang? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Update (18-10-2020): We verwachten 19-10-2020 een nieuwe lading in ons magazijn. Als we deze lading ontvangen, worden deze direct ingepakt en verzonden naar de klanten die zijn bestelling niet heeft gehad.

Ruilen & Retourneren

Deze producten kunnen helaas niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne.

Helaas kunnen deze producten niet geretourneerd worden

Track & trace

Op het moment dat de bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, krijg je van zowel ons als PostNL een bericht met daarin jouw track & trace code. Ook zie je in de mail van PostNL direct wat de verwachte levertijd is en op welk tijdstip je jouw bestelling in huis kan verwachten.

Het kan zijn dat je een klein product hebt besteld. Om de kosten voor onze klanten zo laag mogelijk te houden, hebben we besloten geen track & trace code toe te voegen aan brievenbus pakketjes.